måndag 9 juli 2007

Nära nu...

Nu har jag semestervittring! :) Ska bli skönt och vara ledig. Nu har jag även vårt resmål den första semesterveckan inom räckhåll. Vi åker till norra Norge på måndag, närmare bestämt till Tromsö, Finnsnes och Harstad. Ska besöka mina släktingar där (jag är ju faktiskt en fjärdedel norska!) och se oss omkring och bara njuta av miljön. Där är en fantastisk miljö och Tekniker'n har aldrig varit där så det ska bli kul att "visa honom" allt jag känner till där uppe.
Har aldrig varit i Tromsö dock, så lite nytt blir det för mig också. Mamma har fixat lite broschyrer så de ska vi spana i nu i veckan för att se om vi hittar något speciellt vi vill se. Annars ska vi bara njuta, kanske fiska och titta på det stora, stora ishavet.
Det va längesen jag var där nu, så jag har inga bra bilder ännu (har nog en del när vi kommer hem däremot!) så här kommer några lånade bilder från Tromsölänken ovan. Njut! :)




Inga kommentarer: