lördag 15 december 2007

Lite närmre målet!

Bjuder mig själv och er på ytterliggare en julig bild för att öka julkänslan, idag på Ängelholms (närmsta stad) stora ljusgran. Det är något så juligt (?) som fjärrvärmeverket som för tredje året i rad (tror jag det är iaf) bjuder på denna annorlunda gran!

Verkligen inte världens bästa bild, men vi får skylla på fotografen, dvs jag... :)

För att öka julkänslan i veckan har jag skrivit och postat julkort, druckit glögg, handlat julklappar och haft adventsljusen tända varje kväll! :) I helgen når förhoppningsvis känslan toppen då julgranen ska tas in! Eller nja, toppen nås väl först på själva julafton, men ni förstår säkert vad jag menar...
Ha en trevlig helg och en mysig tredje advent imorgon allihop. Kram.

6 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Det låter som om du är en bra bit på väg för julstämningen!!!! Kramar och mysig lördag till dig!

Lina sa...

Mmm julkorten är gjorda, srivna och skall postas.I morgon blir det till att göra julgodis och nu ska jag dricka glögg! Trevlig lördag kväll!

Lindesnäs-Annika sa...

Granen borde fixa julstämningen! Hoppas att du haft en riktigt go helg!
Kram/Annika

mia dh sa...

Hoppas julstämningen infinner sig snart då. ha det fint.

Unknown sa...

Granen ar fin och ovanlig.
Kul att du hittat den ratta julstamningen.
Trots +32 och sol sa far jag min julkansla av att titta in hos alla er bloggisar.
Tank att man inte kan halla sig ifran det.
Hoppas att du far fina dagar fram till jul
Kramisar Jeanette

Solsjö - Under en vind sa...

Tittar in och önskar dig en riktigt GOD och MYSIG JUL!!! VI ses! Juligaste kramen!