tisdag 23 januari 2007

Tadaa!

Idag har vi klarat av ett av helgens mål (som blev uppskjutet pga nybörjarmisstag). Sängborden är på plats!



Så här är dem! Ett till mig och ett till Tekniker'n. Jag är helnöjd, dels för att de är på plats och dels för att det blev så bra. Speciellt nöjd med linjen mot tapeten.
Jag har saknat dem, de är ju "mina" sängbord. Hittade inspiration i en butik i Göteborg för några år sedan (kommer inte ihåg butikens namn) och bestämde mig för att göra mina egna. Ja, det stämmer, jag har själv tillverkat dem. :)



Ps. Idag har vi fått ännu mer snö. Här hemma har vi 25 cm. Får hålla tummarna att väderprognosen inte stämmer (den säger att det ska regna på fredag) och att vi får behålla snön ett tag. I alla fall så man får en chans att vara ute lite i helgen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

HA, vi har nästan likadana!! Har ni tapetserat nu också? Fondtapet bakom sängen? Själv ligger jag hemma i magsjuka =( inget roligt!!!

Cin sa...

Jaså, vad lustigt! Men de är ju så snygga! :)
Japp, målat och tapetserat sovrummet också nu. Har ju ingen gavel till sängen så tyckte jag att en målad gavel hade varit snyggt. Men när vi sprang på denna tapeten ble vi helt sålda! Och det har blivit väldigt bra.
Åh, vad tråkigt med magsjuka. Hoppas du blir frisk snart!

hulukvarn sa...

Jättefina! Välkommer till bloggvärlden, själv är jag inne på den andra veckan!:)

Anonym sa...

Snyggt! Får idéer... :)