torsdag 29 mars 2007

Mycket att fira!

Efter några dagars horisontalläge är jag på benen igen. Skönt! Och att solen skiner från en klarblå himmel gör livet ganska lätt att leva. Det är otroligt med energi man får utav den, går med ett leende på läpparna nästan hela dagen.
Tyvärr har det ju inte hänt så mycket här hemma pga att både jag och Tekniker'n varit sjuka, så vi får väl se vad vi hinner "ta igen" i helgen. Det ska dessutom hinnas med denna helgens mål, så vi får väl helt enkelt se vad som blir gjort och vad som inte blir det. Nu är man ju gärna ute och pysslar i trädgården i fina vädret, leker lite med katterna och tar en ridtur i skogen. Så det kommer prioriteras. :)

Och så vill jag passa på att tacka alla er som tittar in här och läser och kommenterar mina rader, jag gick över till fyrasiffrigt igår! :) Tackar för det med en gul och fin påsklilja! Trevlig kväll alla mina vänner!


1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken vacker bild! Vad bra att ni kryat på er, hoppas ni får en härlig helg då istället för att ligga i soffan och snörvla. :-)
//V