söndag 11 november 2007

Lite vitt på marken

Igår kom det ner och idag ligger det kvar! Hör och häpna, vitt på marken i skåneland! :) Förvisso vet jag inte om det räknas, för det är inte "riktig" snö. Det är hagel, men är det vitt så är det vitt! Tack vare minusgraderna i natt så ligger lite kvar.


Idag har vi även firat våra pappor. Jag va på brunch hos mina föräldrar med värsta hotellfrukosten! Mmm! Pappa fick en liten paket från oss döttrar. En lyckad förmiddag helt enkelt. Resten av dagen att fördrivits framför datorn och med lite pysslande inför Teknikerns stora dag. Lite sånt måste det ju vara när man nollar!

Ha en fortsatt skön söndag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det var verkligen kallt som fanken i morse, man är glad att man la på Winterreifen i veckan :-)

Anonym sa...

Se där, här är marken fortfarande bar och det har slutat snöa. ha en fin dag:)

Lyck-Annas sa...

Tittar in eftersom vi skall vara kreativa tillsammans på söndag!
Spännande!

Solsjö - Under en vind sa...

Ny blogg för mig....känner inte igen mig här, men det var verkligen roligt att hitta hit!!
Vi ses i Skåne på söndag!
Du är välkommen in till mig, maila mig på underenvind@telia.com så skickar jag dig en inbjudan!
Kram!