torsdag 16 augusti 2007

Radio

Det är något jag saknar här hemma, en radio. Lyssnar på radio hela dagarna på jobbet och det är behagligt att ibland få något där i bakgrunden eller sitta ner och lyssna lite på P3. Hemma har det inte varit möjligt sedan jag sålde min stereo när jag och Tekniker'n flyttade ihop, det var nämligen den enda radion vi hade...
Har förespråkat en ny förstärkare med radio i (det finns i den vi har idag, men fungerar inte). Men det står inte så högt på prioretetslistan tyvärr...

Allra helst skulle jag vilja ha en sån här radio, det är ju så snygga!!


Bilden har jag hittat här, men de har även en svensk sida. Tivoli Audio heter den, Model One.
Tittar runt och njuter på deras sida, det är väl så nära jag kommer en radio på ett tag. ;)

2 kommentarer:

Lina sa...

Ja de är riktigt fina! Vet att det finns billigare kopior på biltema eller om det var rusta.

Cin sa...

Ja, jag har sett dem... Men de kan inte riktigt mäta sig med orginalet tycker jag. :)