torsdag 23 augusti 2007

Snabba Cosas

I måndags gjorde jag beställningen, i tisdags fick jag ett mail där det stod att mitt paket nu var skickat och igår fick jag paketavin med posten! Supersnabba Cosas! För er som inte vat vad Cosas är så kan jag rekommendera en titt på sidan för det är en trevlig nätshopping sida som nu även jag fastnat för. :)
I mitt paket fanns en supersnygg necessärer från Aspegren som jag tittat på länge och äntligen nu har i min ägo.




Slog även till på två zinkburkar. Gillar zink och förvaring kan man inte få för mycket av, eller vad säger ni!?

Även om man själv beställt och vet vad paketet ska innehålla är det ändå lika kul att få hämta ut paket. Ytterliggare att tack och berömm till Cosas för deras snygga sida och snabba service. Vi ses snart igen skulle jag tro..!

Inga kommentarer: