tisdag 20 februari 2007

Önskelista

Vem önskar sig inte en platt TV? Antagligen han eller hon som redan har en förstås! ;) Som ni kanske anar så har inte vi det... än... Det står på önskelistan, kanske inte högst upp, men ändå. Har några saker som kommer före på "utgifts-listan".

När det dessutom finns snygga TV-möbler som den på bilden så hade det inte gjort ont med en sån på väggen. Jag och Tekniker'n har tittat på den tidigare, och idag såg jag en bild på den i nya Vi i Villa tidningen. Den heter Alfa och finns på EM.

På samma uppslag i tidningen fanns en bild på en annan snygg möbel att ha under den snygga TV-hyllan med platta snygga TV:n! Den fanns på Mio och heter Volani.


Farligt att gå in på de sidorna och leta efter möbler... Där är liksom så många man vill ha då, som man inte visste att man behövde! Känner ni igen er? Hoppas det, så det inte bara är jag som fungerar så. *ler* Trevlig kväll på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

JAg har inte platt tv så högt på listan, men såhär var det ju skitsnyggt! Härlig söndag du verkar ha haft!!

Cin sa...

Tack för att du är flitig på att kommentera på min blogg Lina! Alltid lika kul att för höra lite om vad man skriver. :)