torsdag 8 februari 2007

Ont om tid...

Denna vecka har bara sprungit iväg, i alla fall kvällarna. Vet inte varför, men har haft svårt att sova om nätterna. Det gör då att dagarna blir aningens sega (framförallt på jobb) och när man kommer hem på kvällen så orkar man knappt ta tag i någonting. Dessutom hade vi besök till kvällsfikan i tisdags kväll av svärmor, och igår var det stallet som gällde.

Men jag tror att hela anledningen till detta sega är att mina favorit serier har antingen avslutats eller påbörjats för säsongen. Det var CSI i måndags, dubbelavsnitt för det va första avsnittet på säsongen. Superbra som vanligt, men arg blev jag när det va slut! För ett krav jag har på "mina" serier är att de ska ha avslutande avsnitt, så missar man ett så är man inte helt borta. Gissa hur CSI slutade!? Grr... Givetvis med lösningen hängande lös, som på en 9-åring med en mjölktand hon snart ska tappa. Jag hoppas att det inte är så upplägget kommer se ut nu.
Sen va det ju avslutningen på Grey's Anatomi i tisdags! :) Innan det va det dessutom säsongs-start för Gilmore Girls... Jag som inbillar mig att jag inte tittar så mycket på TV, låter ju som om jag bara sitter framför dumburken hela kvällarna! Men på onsdagarna hinner jag i alla fall inte titta på TV, då är det stallet som sagt. *phu*

Så egentligen var det ju inte så länge sedan jag bloggade, men det känns som evigheter sedan. Ska bättra mig! Ha en bra torsdag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Samma för mig - jag vill ha avslutande avsnitt i alla serier jag följer, annars ids jag inte följa dem speciellt länge... Undantaget är väl greys anatomy då.
//V

Cin sa...

Ja, några undantag finns ju. Men ingen "lag" utan undantag! :)

Var hittar jag dig på bloggen Vildangel?